مزایای استفاده از مچ بند بیمارستانی

مزایای استفاده از مچ بند بیمارستانی یا مچ بند بیمار چیست ؟

مچ بند بیمارستانی یا دستبند بیمارستانی یک گزینه امن و ارزان قیمت برای شناسایی بیماران به شیوه ‎ای سریع و قابل اطمینان است. با توجه به هزینه پایین تولید ، آنها برای شناسایی موقت بیماران ، مهمانان و شرکت کنندگان در یک رویداد ، مناسب هستند . انواع مختلفی از رنگ ها ، بارکد ها و طرح های سفارشی می تواند برای اطمینان از جعل نشدن استفاده شود .

تهیه دستبندهای با کیفیت ، یک کار ساده با راه حل صحیح است . در مرکز هر سیستم ، یک پرینتر مچ بند همراه با مچ بندها و نرم افزارهای مخصوص وجود دارد . چه حجم پرینت شما کم و برای چاپ بلافاصله مچ بندها باشد ، و چه به صورت دسته های بزرگ باشد ، پرینتری متناسب با نیازهای کاربردی شما وجود خواهد داشت . برای تولید یک دستبند با دوام دارای چاپ خوب ، با توجه به اندازه منحصر به فرد آن ، اطمینان حاصل کردن از اینکه مواد چاپی صحیح با پرینتر و نیازهای شما مطابقت داشته باشند، بسیار مهم است .

خرید پرینتر مچ بند

مزایای کلیدی چاپ مچ بند چیست؟

  • بهره وری – وسیله ای برای شناسایی رویدادها یا امکانات مجاز مراجعین خود با حداقل هزینه و به سرعت ، تولید کنید .
  • امنیت – اطمینان داشته باشید که هر یک از مراجعین می‎ توانند تأیید شوند و شناسه ها برای جعل شدن آسان نیستند .
  • سادگی – با پرینت بلافاصله و بارگیری آسان پرینترهای مچی ، می‎ توانید سریعتر پرینت بگیرید .

چاپ مچ بندی چیست؟

بسیاری از شرکت ها بحث مزایای یک پرینتر اختصاصی برای مچ بند را در مقایسه با مچ بندهای از پیش چاپ شده ، مطرح می‎ کنند . در مواردی که دستبند یک طراحی استاتیک است که نیازی به شناسایی منحصر به فرد هر یک از افراد نیست ، یک دستبند از پیش چاپ شده می ‎تواند یک گزینه قابل استفاده باشد . با این حال، دستبندها به طور معمول برای شناسایی یک فرد خاص یا حداقل یک کلاس از افراد مورد استفاده قرار می‎ گیرند . در این مواقع یک پرینتر اختصاصی ، می تواند چاپ سریع و بلافاصله و کاملا قابل سفارشی سازی ، ارائه دهد .

به ویژه در مواردی که می خواهید از مزایای امنیت بارکد استفاده کنید ، یک پرینتر اختصاصی انتخابی واضح است . اکثر شرکت ها به این نتیجه می‎رسند که تعهد مالی مورد نیاز برای پرینتر مچ بند ، به دلیل ارزش افزوده حاصل از چاپ اطلاعات سفارشی ، ارزش سرمایه گذاری اولیه را دارد . در بلند مدت ، هزینه کل چاپ مچبندها با یک سیستم پرینت بلافاصله بعد از تقاضا ، خیلی پایین تر از گزینه از پیش چاپ شده خواهد بود .

پرینترهای مچ بند اختصاصی به طور معمول از تکنولوژی چاپ حرارت مستقیم به جای چاپ لیزری یا جوهر افشان استفاده می کنند . ممکن است لیزر یک گزینه مناسب باشد ، به خصوص اگر شما در حال حاضر یک پرینتر لیزری در حال استفاده دارید، اما زمان و هزینه اضافه شده برای تولید مچ بند ، آن را از لحاظ اقتصادی موجه نمی سازد . بزرگترین مشکل با پرینتر لیزری این است که دستبند ها به شکل ورق و یا اشکال نامنظم هستند که بارگیری آنها مشکل است و اغلب باید در یک سینی مخصوص در پرینتر استفاده شوند . این امر باعث می‎شود زمان بیشتری صرف بارگذاری پرینتر شود و در بعضی موارد لایه چسب موجود روی دستبندها می تواند باعث نیاز به پشتیبانی فنی و غیر قابل استفاده شدن پرینتر برای کارهای دیگر شود . از دیدگاه هزینه ، هزینه افزوده تونر باعث می شود که چاپ لیزری گران تر باشد ، زیرا چاپ حرارتی مستقیم از جوهر یا ریبون استفاده نمی ‎کند . پرینتر حرارتی مستقیم اختصاصی ، ارزان قیمت و برای استفاده بسیار آسان است و در مقایسه با گزینه لیزری ، مچبندهایی با کیفیت بالاتر تولید خواهد کرد .

چاپ حرارت مستقیم از مواد چاپی حساس به حرارت استفاده می کند که هنگام عبور از زیر هد پرینت ، سیاه می شوند . پرینترهای حرارت مستقیم از آنجایی که بدون ریبون چاپ می کنند، بخاطر سادگی و زمان بارگذاری بسیار کوتاهشان مورد توجه قرار می‎ گیرند . مچ بند های چاپ شده به شیوه حرارتی مستقیم ، معمولا عمر مفید قابل ملاحظه ای دارند اما برای محیط هایی که به مدت طولانی در معرض درجه حرارت بالا قرار می‎ گیرند مناسب نیستند . چاپ حرارت مستقیم با استفاده از تنها یک مصرف کننده ، یک چاپ باکیفیت و ظریف به همراه قابلیت اسکن خوب تولید می کند . برای هر ابزار استفاده کوتاه مدت ، مانند مچ بند، پرینت حرارتی مستقیم ترین و کاراترین روش چاپ از لحاظ زمان و هزینه است .

پرینتر حرارت مستقیم در مورد موادی که چاپ مچ بند روی آنها انجام می ‎گیرد ، گزینه های مختلفی برای سازگار شدن با کاربرهای خاص شما در اختیارتان قرار می ‎دهد . آنها در اندازه های مختلف متناسب با سنین مختلف از بزرگسالان تا نوزادان ، با گزینه‎ های رنگی متنوع موجود هستند . برخی از آنها چسبهایی دارند که مقاومت بیشتری نسبت به آب دارند و گزینه های ارزان قیمت نیز برای استفاده روزانه وجود دارد . دستبند به طور معمول از یک پایه پلی پروپیلن بدون لاتکس ساخته شده است که پاره نمی ‎شود اما همچنان بسیار انعطاف پذیر است. بدون توجه به نیازهای کاربردی ، گزینه هایی با هزینه ای مناسب برای تولید مچ بندهای با کیفیت و دوام بالا وجود دارد .

سوالاتی که برای استفاده از مچ بند بیمارستانی باید از خود بپرسید

هنگام قرار دادن یک سیستم چاپ مؤثر و مناسب، چند سوال کلیدی برای پاسخ دادن وجود دارد :

  • چرخه حجم / کار چگونه است ؟
  • آیا چاپ باید به طور مرتب انجام شود یا به صورت دسته های محدود ؟
  • مچ بند با چه عوامل محیطی روبرو خواهد شد ؟ فضای داخل / خارج ، درجه حرارت شدید ، قرار گرفتن در معرض مایعات ، کار سنگین ، و غیره …
  • چه رنگهایی در مچ بند استفاده می شود ؟
  • چه کسی مچ بند را خواهد پوشید ؟
  • چه چیزی بر روی دستبند چاپ خواهد شد؟ متن ، بارکد ، آرم؟
  • آیا اطلاعات روی مچ بند ثابت هستند یا پویا ؟
  • آیا شما نیاز به دسترسی به یک پایگاه داده برای پر کردن مچ بند دارید؟

اجزای یک سیستم چاپ مچ بند بیمارستانی چیست ؟

کلیه سیستم های چاپ مچ بند شامل سه جزء اصلی می باشند :

  • پرینتر مچ بند حرارتی مستقیم – پرینتر ، مرکز سیستم شماست و مواد چاپی که باید خریداری کنید را تعیین می کند . نگرانی اصلی در انتخاب یک پرینتر این است که حجم چاپ و اتصالی که مورد نیاز سیستم شماست را پشتیبانی کند .

در این مورد ما به شما چاپگر رومیزی مچبند بیمارستانی تی اس سی TSC TDP225w را پیشنهاد می کنیم .

  • مچ بندها – با گزینه هایی برای اندازه، رنگ و نوع چسب ، دستبند برای هر محیط وجود دارد . آنها با مدل پرینتر خاص شما سازگار هستند ، تا مطمئن شوید بهترین کیفیت چاپ را با حداقل تنظیمات خواهید داشت .

چاپگر رومیزی مچ بند بیمارستانی تی اس سی TSC TDP225w خود دارای کارتریجی است که شامل مچ بند مخصوص این دستگاه بوده و براحتی تعویض می شود . بخش مچ بند شناسایی بیمار را ببینید . در این بخش می توانید انواع کارتریج دستبند بیمارستانی و دستبند شناسایی نوزاد را مشاهده کنید .

  • نرم افزار طراحی – با توجه به این که متن، آرم یا بارکد چاپ می‎کنید ، نرم افزار طراحی تعیین خواهد کرد که چه ویژگی هایی برای کار شما در دسترس هستند . اگر شما نیاز به چاپ خودکار دارید یا یک پایگاه داده موجود از اطلاعات کاربران دارید ، وجود یک نرم افزار طراحی با گزینه های مناسب برای اتصال بسیار مهم است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *